SPRZEDAM – Honda NX650 Dominator Scrambler StreetTrucker Caferacer

2017-12-13
0
3800

Honda NX650 Dominator. StreetTrucker. Scrambler Caferacer
Rok produkcji 1998 r. Poj 650 cm.
Honda robiona dla siebie od zera, rozebrana do ostatniej śrubki i złożona na nowo, każda śrubka ocynkowana, wszystkie części odmalowane, projekt realizowany pół roku - 2 sezony temu. Nie jest to pomnik a jeżdżąca maszyna. Rok temu silnik powiedział koniec i przeszedł generalny remont – w tym sezonie przejechane ok 700km, przy remonciesilnik został przemalowany na czarno.
Jest to mój 2 motocykl który przerabiałem.
Wszystkie części doskonale przemyślane, wiele dni, tygodni, miesięcy, w poszukiwaniu inspiracji a potem części, od kierunkowskazów po manetki, lampę zbrojoną czy przewody Hel. Większość części ściągane raczej z zagranicy, zero oszczędzania i pójścia na kompromis. Dla przykładu aluminiowy bak replika Xt500 wykonany na zamówienie i ściągnięty do Polski z 2 połowy kuli ziemskiej koszt ponad 2K ( na marginesie, bak oklejony nie malowany, można zaprojektować własne oklejenie i wymienić, taki miałem plan na każdy sezon). Jedyną rzeczą której nie zrobiłem do dziś, której i tak nie widać i nie jest bólem, to wiązka zbudowana specjalnie pod ten projekt, więc w motocyklu została oryginalna wiązka.
Cała reszta praktycznie zmieniona bądź zmodyfikowana.
Obiecywałem sobie, że to już ten motocykl i nie chce nic innego, jednak w moim motoryzacyjnym życiu chyba nie ma miejsca na spokój, jak z samochodami tak też z motocyklami, robię udoskonalam jaram się jeżdżę i chce coś innego.

Nie ma sensu wypisywać wszystkich części włożonych w motocykl, czy też godzin pracy i zaangażowania, lista byłaby za długa. Wypisze na szybko Kilka istotnych kosztowych zmian.
Remont silnika
Aluminiowy bak Replika XT 500
Wydech w raz kolektorami custom ala GP moto exhoust
Koła pomalowane czarny błysk, szprychy na zamówienie, przednie koło nie 21 a 19 cali szersze, by zachować ładniejszą symetrię
Cały nowy napęd + przewodu Hel
Lagi uszczelniacze
Mini custom akumulator Li-Jon schowany pod bakiem
Siodełko u super precyzyjnego tapicerza.
Wszystkie wykończenia ślusarskie Scrambler 74 garage

W motocyklu został jedynie oryginalny wyremontowany silnik i połowa ramy.
Cała reszta uległa modyfikacjom, bądź została zastąpiona nowymi częściami.
Posiadam pełny album zdjęć z budowy krok po kroku -
https://www.facebook.com/guteksz/media_set?set=a.10208222073698483.1073741836.1501599825&type=3
jak i dokumenty czy też zdjęcia remontu silnika
Motocykl na wysokim poziomie, myślę że na każdym światowym zlocie wzbudzałby zainteresowanie, na ulicy aż krępuje Miałem okazję obserwować inne customy, chociażby na największym Europejskim zlocie w Biarritz, ten nie odstaje od najwyższego poziomu.
Cena szczerze mówiąc to praktycznie koszty jakie poniosłem na cały projekt, nie licząc pracy i czasu.

Powód sprzedaży to skończony projekt + brak czasu na jeżdżenie.

Cena: 26.900 zł - do negocjacji